.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلهر در جلسه شوراي روابط عمومي‌هاي استان گيلان
اگر روابط عمومي‌ها مي‌خواهند در انجام كارهاي خود موفق باشند بايد به شبهات مطرح شده در جامعه مودبانه پاسخ دهند و با ارائه آمار و اطلاعات دقيق موجب اميد آفريني در مردم شوند و پيشرفت‌هاي به دست آمده توسط دولت‌هاي بعد از انقلاب را بيان كنند.

مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور گفت: روابط عمومي‌ها نقش هدايت‌كننده افكار عمومي را برعهده دارد و بايد پيشرفت‌هاي به دست آمده دولت‌هاي بعد از انقلاب را بيان كنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مهدي كلهر عصر دیروز در جلسه شوراي روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي استان گيلان نقش روابط عمومي در سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي را موثر دانست و افزود: بعد از پيروزي انقلاب اين نقش پررنگ‌تر شده و در سال‌هاي قبل از انقلاب نيز روحانيون به عنوان افراد مطلع و كارآمد كساني بودند كه در زمينه اطلاع‌رساني صحيح فعاليت داشتند.
وي اظهار داشت: ارائه مشاوره موثر به مسئول ارشد دستگاه‌ها و حفاظت از حريم سازماني در مقابل جوسازي‌ها و برخي از شايعات و خلاف‌گويي‌ها از جمله كارهايي است كه مسئولان روابط عمومي بايد نسبت به آن اهتمام بيشتري داشته باشند.
كلهر تاسيس نخستين دفتر روابط عمومي در ايران را در سال 1345 توسط شركت نفت اعلام كرد و گفت: پس از آن در ساير سازمان‌ها و ادارات دفاتري به عنوان مبادله اطلاعات و برقراري ارتباط با مردم تاسيس شد.
مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور خاطرنشان كرد: در دنياي امروز با توجه به پيشرفت تكنولوژي و اطلاعات، روابط عمومي كارآمد نقش بسزايي در پيشبرد اهداف سازمان‌ها دارد.
كلهر با اشاره به سال نوآوري و شكوفايي تصريح كرد: نوآوري به عنوان نخستين اولويت در انجام كارها بايد مدنظر قرار گيرد و با توجه به اين موضوع كه جنس روابط عمومي‌ها خلاق بوده، نقش رسالت روابط عمومي‌ها در تحقق اين امر چشمگير است.
وي سنجش افكار عمومي را از ديگر وظايف مهم روابط عمومي خواند و اظهار داشت: مسئولان روابط عمومي بايد در ارتباط با مردم نوع تفكر و عكس‌العمل‌هاي موجود، طرح‌ها و كارها را بررسي كرده و به مسئول ارشد دستگاه انتقال دهد.
به گفته كلهر، روابط عمومي‌ها بايد نقش هدايت‌كننده افكار عمومي را داشته باشند.
وي بيان داشت: اگر روابط عمومي‌ها مي‌خواهند در انجام كارهاي خود موفق باشند بايد به شبهات مطرح شده در جامعه مودبانه پاسخ دهند و با ارائه آمار و اطلاعات دقيق موجب اميد آفريني در مردم شوند و پيشرفت‌هاي به دست آمده توسط دولت‌هاي بعد از انقلاب را بيان كنند.
كلهر تاكيد كرد: همه كارها و اقداماتي كه در يك سازمان و دستگاه انجام مي‌شود بايد مستندسازي شود تا آيندگان بدانند چه اقداماتي در راستاي توسعه و تعالي آن دستگاه در كشور انجام شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 مهر 1387
در جلسه روابط عمومی های مازندران چه خبر بود ؟
نا شناس 3 مهر 1387
راستی آقای کلهر از ایشان می ترسیدید اون صجبتهایی که چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری به نمایندگی از رییس جمهور فعلی در تلویزیون درباره برگرداندن خوانندگان لس آنجلسی، حتی زنها(خودشان تاکید کردند)، کرده بودند چه خبر؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.